top of page

Φαρμακοποιός - Βοηθός Φαρμακείου

(Παλλήνη / Αρτέμιδα)

❤️‍🔥 Είσαι παθιασμένος με το να παρέχεις την καλύτερη δυνατή εμπειρία εξυπηρέτησης σε κάθε πελάτη και σου αρέσει να δουλεύεις οργανωμένα και ομαδικά;

 

Κουραστήκες από την τοξικότητα και τη ρουτίνα και ψάχνεις ένα υγιές, χαρούμενο και παραγωγικό εργασιακό περιβάλλον και μια ομάδα που θα σε υποστηρίζει να είσαι ο καλύτερος σου εαυτός;

 

Γνωρίζουμε από προσωπική εμπειρία, τόσο ως υπάλληλοι όσο και ως ιδιοκτήτες φαρμακείων, ότι τα μεγαλύτερα προβλήματα των ανθρώπων που δουλεύουν σε φαρμακεία (και όχι μόνο) δημιουργούνται από άσχημες, αγενείς και αντιπαραγωγικές συμπεριφορές που αντιμετωπίζουν καθημερινά είτε από τους ιδιοκτήτες ή/και από τους υπόλοιπους συνεργάτες τους.

 Στα δικά μας φαρμακεία:

 

  • Μιλάμε με ευγένεια και σεβασμό μεταξύ μας, χωρίς υποτιμητικά σχόλια, βρισίες και κατηγορίες.

  • Τηρούνται οι συμφωνίες μας (μισθός, ωράριο, ρεπό, άδειες).

  • Εκτιμάμε την προσπάθειά σου, την ποιότητα της δουλειάς σου, τις πρωτοβουλίες και τις ιδέες σου.

  • Έχεις αυτονομία στη δουλειά σου, δεν χρειάζεται να ρωτάς για τα πάντα.

  • Υπάρχει κλίμα συνεργασίας ανάμεσα σε όλα τα μέλη της ομάδας μας, και δεν υπάρχει τοξικός ανταγωνισμός.

  • Δεν μας αρέσει να μιλάμε πίσω από την πλάτη κάποιου, εκφραζόμαστε με ειλικρίνεια αλλά και κατανόηση μπροστά του.

  • Επικρατεί ένα εξαιρετικά θετικό και ποιοτικό περιβάλλον εργασίας που κάνει χαρούμενη την καθημερινότητα όλων μας.

Επίσης πολλά προβλήματα δημιουργούνται από την κακή οργάνωση του φαρμακείου, από την έλλειψη εκπαίδευσης, και από τον φόβο του ιδιοκτήτη να διαμοιράσει αρμοδιότητες στην ομάδα. Όλα αυτά δεν αφήνουν ευκαιρίες να εξελιχθεί κάποιος στη δουλειά του, ούτε να αναλάβει νέους χρήσιμους και πολύτιμους ρόλους, με αποτέλεσμα η πορεία του μισθού σου να επηρεάζεται αρνητικά σε βάθος χρόνου.

Έχει καταντήσει η δουλειά σου μια διαδικαστική ρουτίνα, με αποτέλεσμα να έχεις χάσει την όρεξη και την ενέργειά σου για δουλειά;

 

✅ Στα δικά μας φαρμακεία:

 

  • Η κάθε εξυπηρέτηση είναι μια ευκαιρία να βγάλουμε τον καλύτερό μας εαυτό και να προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη. Συχνά κάνουμε συζητήσεις μεταξύ μας μετά από μία εξυπηρέτηση για το τι θα μπορούσαμε να έχουμε πει ή κάνει λίγο καλύτερα, σε απόλυτο κλίμα ασφάλειας και συνεργασίας με σκοπό τη βελτίωση όλων μας.

  • Υπάρχει δομημένη εκπαίδευση, μαθαίνεις συνεχώς καινούριες γνώσεις και δεξιότητες, και βελτιώνεσαι με κάθε τρόπο στη δουλειά σου.

  • Παίρνεις feedback σχετικά με το πώς τα πας, τι κάνεις καλά και τι πρέπει να βελτιώσεις.

  • Όλη η ομάδα ενημερώνεται για το πώς τα πάει συνολικά το φαρμακείο, για να ξέρουμε τι αποτελέσματα έχουμε σαν ομάδα.

  • Όλη η ομάδα συμμετέχει με ιδέες για events, προσθήκες στον χώρο, προσθήκες νέων προϊόντων, και κάθε άλλου είδους βελτίωση.

 

Είσαι περήφανος για την ποιότητα της δουλειάς σου, αλλά ψάχνεις επιτέλους για κάτι καλύτερο;

Το να φτιαχτεί ένα υγιές περιβάλλον συνεργασίας, καλής θέλησης, επαγγελματισμού και συνεχούς βελτίωσης είναι εξαιρετικά δύσκολο.

 

Το ξέρουμε, γιατί το χτίσαμε!


 

Γιατί να δουλέψεις μαζί μας

 

Τα δύο φαρμακεία μας (Παλλήνη και Αρτέμιδα) διοικούνται από 5 φίλους φαρμακοποιούς. Αυτό που κάνουμε από όταν ξεκινήσαμε το 2017 και αυτό που θέλουμε να συνεχίσουμε να κάνουμε, είναι ποιοτική δουλειά με ποιοτικούς ανθρώπους.

Στα φαρμακεία μας έχουμε υιοθετήσει συνειδητά μια υγιή εργασιακή κουλτούρα που στηρίζεται στις 3 παρακάτω κύριες φιλοσοφίες:

1. Σχέσεις με Νόημα, Δουλειά με Νόημα 🤗

Πιστεύουμε ότι οι ουσιαστικές σχέσεις με ειλικρινή επικοινωνία μεταξύ των μελών της ομάδας ενός φαρμακείου είναι ανεκτίμητες για τη δημιουργία και τη συντήρηση μιας υψηλής παρεχόμενης ποιότητας προς τους πελάτες αλλά και ενός υγιούς περιβάλλοντος εργασίας για εμάς τους ίδιους, επειδή οι σχέσεις αυτές δημιουργούν την εμπιστοσύνη και την υποστήριξη που χρειάζονται οι άνθρωποι για να σπρώξουν ο ένας τον άλλον να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό.

Πιστεύουμε ότι οι σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων πρέπει να είναι γνήσιες, και όχι εξαναγκασμένες. Δεν χρειάζεται όλοι να είναι κολλητοί με όλους, ούτε καν φίλοι, αλλά χρειάζεται να τους σέβονται και να δουλεύουν αρμονικά και επαγγελματικά μαζί, χωρίς κρυφές εντάσεις και λόγια πίσω από την πλάτη.

2. Εμπιστοσύνη, Αλήθεια και Διαφάνεια 🤝

Είναι προφανές ότι για να υπάρξει ένα υγιές περιβάλλον και υψηλή ποιότητα εργασίας, χρειάζεται να μπορούμε να λέμε όλοι την αλήθεια σχετικά με τα πάντα, όπως για παράδειγμα για τα λάθη μας. Επίσης πρέπει να υπάρχει διαφάνεια, δηλαδή να μην κρύβονται λάθη και άλλα προβλήματα, αλλά να συζητιούνται ανοιχτά για να συνεισφέρουν στη συνεχή βελτίωση του φαρμακείου.

Πιστεύουμε ότι για να μπορεί να λέει κάποιος ανοιχτά την αλήθεια, χρειάζεται να εμπιστεύεται ότι δεν θα τον κατηγορήσουν ή/και τιμωρήσουν για κάτι που είναι ανθρώπινο, ένα λάθος. Γνωρίζουμε από τα δικά μας λάθη να μην κρίνουμε σκληρά και άδικα κανέναν άνθρωπο που προσπαθεί, και όλα τα μέλη της ομάδας μας νιώθουν άνετα να μοιράζονται τα πάντα και να αναλαμβάνουν την ευθύνη για ό,τι τους αναλογεί.

3. Συνεχής Βελτίωση 🚀

Συνεχής Βελτίωση (ατομική και ομαδική) σημαίνει συνεχής βελτίωση και διόρθωση ικανοτήτων και συμπεριφορών των μελών της ομάδας και οργάνωσης και διαδικασιών του φαρμακείου. Κάθε φαρμακείο και η ομάδα του έχουν τόσο πολλά διαφορετικά πράγματα να βελτιώσουν στην εξυπηρέτηση, στην εκπαίδευση, στο marketing, στην αποθήκη, στις λογιστικές αναφορές, στον τρόπο παραγγελίας, και σε πόσους άλλους τομείς, που στην πραγματικότητα η δυνατότητες για βελτίωση πρακτικά δεν τελειώνουν ποτέ.

Θέλουμε, και το έχουμε ήδη καταφέρει, να δουλεύουμε ανθρώπινα, χαρούμενα, αλλά και ποιοτικά, επαγγελματικά, μεθοδικά, με:

  • Υψηλό Επίπεδο Ανθρώπων

  • Υψηλό Επίπεδο Εξυπηρέτησης-Υπηρεσιών

  • Υψηλό Επίπεδο Εσωτερικής Οργάνωσης, Διαδικασιών και Κανόνων

  • Υψηλό Επίπεδο Marketing


 

Ποια θα είναι η δουλειά σου

 

Εξυπηρέτηση Πελατών

 

  • Θα παρέχεις ποιοτική εξυπηρέτηση με ευγένεια και ενσυναίσθηση, χρησιμοποιώντας τεχνικές στις οποίες θα εκπαιδευτείς, ώστε οι πελάτες να φεύγουν εμφανώς ευχαριστημένοι και χαρούμενοι.

  • Θα εκτελείς συνταγές φαρμάκων και θα παρέχεις κατάλληλες οδηγίες λήψης των φαρμάκων, με την βοήθεια οδηγιών που μπορείς να δεις στον υπολογιστή.

  • Θα παρέχεις έγκυρες ιατρικο-φαρμακευτικές πληροφορίες και συμβουλές, και θα προτείνεις ΜΗΣΥΦΑ και Παραφάρμακα όλων των κατηγοριών, χρησιμοποιώντας πληροφορίες στις οποίες θα εκπαιδευτείς σταδιακά ανά κατηγορία και ανά εταιρεία.

  • Θα προτείνεις με άνεση συμπληρωματικά προϊόντα τα οποία θα ωφελήσουν τον πελάτη.

  • Θα παρέχεις τις προσφερόμενες υπηρεσίες μας στους πελάτες (όπως για παράδειγμα διεξαγωγή εμβολιασμού και rapid test).

  • Θα βρίσκεις λύσεις σε κάθε είδους προβλήματα των πελατών με ηρεμία αλλά και ταχύτητα (όπως για παράδειγμα ελλείψεις φαρμάκων, προβλήματα με συνταγές, επικοινωνία με τον γιατρό τους).

  • Θα χτίζεις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

  • Θα γνωρίζεις τις ενέργειες marketing που τρέχουν στο κατάστημα κάθε εβδομάδα και θα τις υποστηρίζεις.

 

Πέρα από την εξυπηρέτηση

 

  • Θα είσαι υπεύθυνος για κάποιες εταιρείες παραφαρμάκων (τις μοιραζόμαστε), για τις οποίες θα μιλάς με τον πωλητή τους για νέα προϊόντα και οποιοδήποτε άλλο θέμα, και θα φροντίζεις να ενημερώνεται όλη η ομάδα για οποιαδήποτε νέα πληροφορία χρειάζεται. Θα είσαι σε επικοινωνία με τον Υπεύθυνο Παραγγελιών για τις εταιρείες σου.

  • Θα παρέχεις το feedback και τις προτάσεις σου για τη διαμόρφωση και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης, των διαδικασιών και των κανόνων μας.

  • Θα παίρνεις πρωτοβουλίες για το καλό του φαρμακείου και θα εκφράζεις τις ιδέες σου για οποιαδήποτε βελτίωση. Εκτιμάμε εξαιρετικά τους ανθρώπους με πρωτοβουλίες και ιδέες στα φαρμακεία μας.

  • Εφόσον το επιθυμείς και δείξεις ενδιαφέρον και ικανότητα, μπορείς να αναλάβεις περαιτέρω αρμοδιότητες που σου αρέσουν.


 

Τι χρειάζεται να έχεις

 

Αναζητούμε ανθρώπους που επιδεικνύουν ιδιαίτερο νοιάξιμο για την δουλειά τους και για την ομάδα τους. Θέλουμε να δουλεύουμε με θετικούς, ειλικρινείς και ποιοτικούς ανθρώπους! ⭐

Ο κύριος τρόπος που εξετάζουμε αν ένας υποψήφιος θα μπει στην ομάδα μας είναι εξετάζοντας από κοντά αν πληροί τα παρακάτω κριτήρια, μέσα από δοκιμαστικά που μπορεί να κρατήσουν από 1 ημέρα έως 2 εβδομάδες, αναλόγως της απόδοσής σου σε αυτά.

 

  • Τουλάχιστον 1 χρόνο προϋπηρεσίας σε ιδιωτικό φαρμακείο και βασική γνώση:

    • Ευγενικής, ευσυνείδητης εξυπηρέτησης

    • Εκτέλεσης Συνταγών

    • Φαρμάκων

    • Συμπληρωμάτων Διατροφής

    • Καλλυντικών

  • Θέληση και όρεξη για δουλειά με επαγγελματισμό.

  • Ενδιαφέρον για να παρέχεις εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης.

  • Ενδιαφέρον για οργάνωση διαδικασιών και την τήρησή τους.

  • Διάθεση για διαρκή εκπαίδευση και βελτίωση.

  • Ειλικρίνεια, διαφάνεια και υπευθυνότητα (να μην ντρέπεσαι να αναλάβεις την ευθύνη και να αναφέρεις τα λάθη σου, όλοι τα κάνουμε και το φαρμακείο μας αποτελεί ασφαλές περιβάλλον).

  • Ευγένεια, ομαδικότητα, εμπιστοσύνη και υποστήριξη προς τους συναδέλφους σου.

  • Άνεση με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών.

  • Βασική γνώση Αγγλικών.

Επιπλέον, αν στην έως τώρα πορεία σου:

  • Έχεις αναλάβει υπεύθυνα και επαγγελματικά επιπλέον αρμοδιότητες που θα ήταν χρήσιμο να αναλάβεις και σε εμάς.

  • Μπορείς να επιδείξεις παραδείγματα πρωτοβουλιών που πήρες για τη βελτίωση του φαρμακείου και πώς βοήθησαν.

  • Έχεις διαχειριστεί επιτυχημένα την υλοποίηση projects και πλάνων.

 

φρόντισε να τα αναφέρεις κατά την αίτησή σου καθώς θα επιδράσουν θετικά στην αξιολόγησή σου.

Αν δεν έχεις προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε φαρμακείο, σε ευχαριστούμε πολύ για το ενδιαφέρον σου, αλλά αυτή τη στιγμή ψάχνουμε μόνο για άτομα που γνωρίζουν ήδη τον μεγαλύτερο όγκο των βασικών ιατρικο-φαρμακευτικών γνώσεων που χρειάζονται κατά την εξυπηρέτηση, και είναι εξοικειωμένοι με τα φάρμακα και τα άλλα προϊόντα φαρμακείου.


 

Μαζί μας θα απολαμβάνεις 🥰

  • Ανταγωνιστικό μισθό, δομημένο βάσει ικανοτήτων και αρμοδιοτήτων, με συνεχή επαναξιολόγηση κατά τη βελτίωσή σου (δεν είναι σπάνιο να πάρει κανείς 2 αυξήσεις στον πρώτο του χρόνο μαζί μας, ειδικά αν ξεκινάει με λιγότερη εμπειρία, καθώς υπάρχει σύντομα δραματική βελτίωση).

  • Σπάνιο εργασιακό κλίμα με υγιείς σχέσεις και συνεργασία ανάμεσα στα μέλη της ομάδας.

  • Ειλικρινές ενδιαφέρον και σεβασμό για τον εργαζόμενο και τις ανάγκες του.

  • Συνεχή εκπαίδευση κορυφαίας ποιότητας και περιεχομένου (μέσα στις ώρες του ωραρίου σου).

  • Ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης και ανάληψης αρμοδιοτήτων.

  • Ευελιξία ωραρίου σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις του καθενός.

  • Πλήρη διαφάνεια και τήρηση όλων των συμφωνιών μας.

  • Εργασιακή ασφάλεια.


 

Στείλε το βιογραφικό σου!

Αν διαβάζοντας όλα τα παραπάνω σκέφτηκες "Ουάου! Σε αυτή την ομάδα θέλω να ανήκω κι εγώ!", τότε στείλε μας το βιογραφικό σου σήμερα στο:

 

pallinipharmacy@gmail.com

Αν θες να μάθεις κατά πόσον ισχύουν αυτά που γράφουμε παραπάνω και αν αξίζουμε την εμπιστοσύνη σου, πέρνα από τα φαρμακεία μας στην Παλλήνη ή στην Αρτέμιδα και μίλα με τους υπαλλήλους μας! Θα είναι χαρά μας να τα πούμε από κοντά!

Επίσης μπορείς να διαβάσεις άρθρα μας που δείχνουν τη φιλοσοφία μας στο www.pharmacyguru.gr.

bottom of page